Opit konseptoimaan digipalvelua niin, että otat huomioon liiketoiminnan ja käyttäjäryhmien tarpeet.
Tämä moduuli sisältyy koulutusohjelmaan UX Design Certificate Program
Tässä moduulissa opit digitaalisen palvelumuotoilun työvaiheet ja yleisimmät menetelmät. Opit myös yhdistämään palvelumuotoilun metodit ja tekoälyn tarjoamat mahdollisuudet. AI ei korvaa palvelumuotoilijan työpanosta, mutta nopeuttaa työskentelyä palvelumuotoilun eri vaiheissa käyttäjätutkimuksesta konseptointiin.
Hei! Minulla on noin 20 vuoden työkokemus UX-alalta: digitaalisesta palvelumuotoilusta, käyttöliittymäsuunnittelusta ja käyttäjätutkimuksesta. Tällä hetkellä työskentelen UX/UI-suunnittelijana B2B-ohjelmistojen parissa. Aiemmin olen työskennellyt mm. UX/UI-suunnittelijana Nokiassa, palvelumuotoilijana Keskossa ja User Experience (UX) -tiimin vetäjänä Torissa. UX/UI-suunnittelua olen tehnyt mm. verkkokauppoihin, SaaS-tuotteisiin, yritysten sisäisiin ohjelmistoihin, mobiilisovelluksiin ja eri alojen startup -yrityksille.
LinkedIn profiili